Tako preprosto!
Oglej si kratek filmček o tem, kako s svojo aplikacijo McDonald's zbiraš točke in pridobiš nagrade.
Točka na točko do slastne nagrade
Točke zbiraš tako, da ob vsakem naročilu odpreš aplikacijo in poskeniraš QR kodo v svoji aplikaciji. Za vsak evro vrednosti svojega naročila prejmeš 10 točk. Ob vrednosti nakupa 12,5 evra torej prejmeš kar 125 točk.
In ko jih zbereš 300 jih lahko zamenjaš za srednji krompirček. Za 450 točk dobiš Big Maca, za 650 McChikcen veliki menu in tako naprej.
Darilo ob prvi prijavi v program zvestobe
Okusne nagrade so ti bližje, kot si morda misliš, saj vsakemu uporabniku ob prvem naročilu v programu zvestobe podarimo 250 točk.
Tako preprosto!
Ne maraš teorije? Mi tudi ne. Dovolj je, če si zapomniš tri preproste korake: skeniraj kodo, zbiraj točke in prevzemi nagrade.
Želiš o nagrajevanju zvestobe v McDonald'su izvedeti več?
Podrobnejše informacije o programu zvestobe si lahko prebereš na spodnji povezavi. Če pa te muči še kakšno vprašanje, odgovor nanj lahko najdeš spodaj v FAQ.
Pogosta vprašanja in odgovori - FAQ
Aplikacijo si lahko preneseš iz trgovine App Store, če si uporabnik iOS naprav, in iz trgovine Google Play, če si uporabnik Android naprav. Aplikacijo si lahko naložiš na pametni telefon ali tablični računalnik. Več o aplikaciji lahko izveš na: https://mcdonalds.si/prenesi-si-aplikacijo
V program zvestobe MyRewards se lahko včlaniš tako, da si v aplikaciji ustvariš račun, pišeš zahtevane podatke in se strinjaš s pogoji poslovanja. Tako ti bodo na voljo nagrade v sklopu programa zvestobe in splošni kuponi, ki so ti še vedno na voljo. Za dobrodošlico pa na svojo kartico ob prvem opravljenem nakupu prejmeš 250 točk. Vse ugodnosti in kartico zvestobe lahko najdeš pod zavihkom “KUPONI”.
Ugodnosti programa zvestobe lahko koristiš v vseh restavracijah McDonald's po Sloveniji na blagajni, na kiosku in na McDrive. V primeru dostave preko partnerjev Wolt in Glovo ugodnosti programa ni mogoče koristiti.
Točke pridobiš z vsakim opravljenim nakupom, pri katerem skeniraš QR kodo iz svoje kartice zvestobe v aplikaciji. Kodo v svoji aplikaciji moraš skenirati pred zaključkom naročila. Naknadno po opravljenem nakupu točk zvestobe ni več mogoče pridobiti. Po opravljenem nakupu bodo na tvojem računu vidne na novo pridobljene točke. Za 1 porabljen EUR boš prejel 10 točk zvestobe. V enem dnevu lahko pridobiš največ 1000 točk. Na svoji kartici imaš lahko največ 5000 točk. Pridobljene točke so ti na voljo 1 leto od datuma pridobitve točk.
V zavihku “KUPONI” najdeš svojo digitalno kartico zvestobe, kjer lahko vidiš število točk, ki jih imaš na voljo. Pod kartico so prikazane vse nagrade, ki so trenutno na voljo. Poleg nagrad lahko vidiš število potrebnih točk za unovčitev. Nagrade, za katere imaš na voljo dovolj točk zvestobe, niso osivljene in jih lahko koristiš. Izbereš želeno nagrado in klikneš na gumb “Unovči”. Iz kartice se bodo odštele potrebne točke za nagrado, ki jih ni mogoče povrniti. Na zaslonu se bo izpisala bar koda, ki jo poskeniraš na kiosku ali na blagajni oziroma kodo poveš zaposlenemu, in nagrada je tvoja. Na dan lahko za nagrade zamenjaš največ 1500 točk.
Kupon, ki si ga zamenjal za točke, vendar ga nisi unovčil, se je shranil v knjižnico za kasnejše koriščenje. Pridobljena nagrada se od ostalih loči, tako da v levem zgornjem kotu najdeš ikono za podvajanje. Izbereš kupon in znotraj se nahaja tvoja pridobljena nagrada (na desni strani) in nova nagrada na levi, če jo želiš unovčiti. Le izbereš unovči in kupon skeniraš na kiosku.
Kartico zvestobe moraš skenirati med postopkom oddaje naročila. V kolikor tega ne storiš, točke ne bodo dodeljene na tvojo kartico. Kasneje točk na tvoj račun ni več mogoče dodati, zato je pomembno, da svojo kartico zvestobe vedno skeniraš medtem, ko oddajaš naročilo.
Predlagamo, da pred vsakim skeniranjem kartice, digitalno kartico zvestobe osvežite s potegom s prstom navzdol.
V kolikor kisok ali blagajna kode ne prepozna, jo osvežite in ponovno skenirajte. Koda vaše digitalne kartice se redno menja in osvežuje (ob vsakem ponovnem odprtju aplikacije ali njeni osvežitvi).
Zgodovino svojih transakcij pridobivanja in koriščenja točk lahko najdeš tako, da klikneš gumb info, ki se nahaja na tvoji kartici zvestobe.
Vse nagrade in kupone, ki so v določenem trenutku na voljo, lahko vidiš znotraj zavihka “Kuponi”. Pod digitalno kartico sta vidna dva filtra, moje nagrade in kuponi. Posamičen filter lahko izbereš izbereš in deaktiviraš s klikom nanj. V aplikaciji so na voljo trije filtri, ki jih aktiviraš tako, da klikneš na želeni filter.
- Filter MOJE NAGRADE prikazuje vse nagrade, ki so na voljo v sklopu lojalnostnega programa.
- Filter KUPONI prikazuje kupone, ki so ti vedno na voljo in niso del programa zvestobe.
V primeru, da odgovora na svoje vprašanje nisi našel, te vabimo k ogledu videa, ki te popelje skozi uporabo aplikacije. V kolikor si naletel na težavo, pa ti je na voljo podpora uporabnikom. Stopi v stik z nami preko emaila na podpora@si.mcd.com ali pa preko Facebook Massingerja tukaj. Podrobnejši opis programa lahko najdeš tukaj: https://mcdonalds.si/program-zvestobe-2
Naša aplikacija
4
leta
150.000
uporabnikov
300
različnih ugodnosti
Brez odlične ekipe Mek ne bi bil Mek
Našo druščino v Sloveniji sestavlja več kot 1000 ljudi, med katerimi najdeš dijake, upokojence in vse vmes. Tu najdeš dobro družbo, plačilo in možnost napredovanja. Tudi nekateri vodilni menedžerji v upravi slovenskega McDonald’sa so svojo kariero začeli v kuhinjah naših restavracij. Edina pot je navzgor, zato postani del McDonald’s ekipe.