Kakovost

kakovost solate 062017

V McDonald'sovih restavracijah ste lahko popolnoma prepričani o vrhunski kakovosti in preverjenem poreklu surovin, ki jih potrebujemo za pripravo naših izdelkov. Prav tako kot tudi o najvišjih zdravstvenih standardih varne hrane, vedno sveže pripravljenih obrokih in seveda – odličnem in slastnem okusu naših svetovno znanih izdelkov. 

Naši dobavitelji

Sodelujemo izključno z najboljšimi dobavitelji, ki zagotavljajo vrhunsko kakovost surovin, naš sistem sledljivosti »od polja do mize« pa nam omogoča, da za vsako surovino v vsakem trenutku poznamo njeno poreklo, proizvajalca in polje, na katerem je pridelana.

McDonald's Slovenija je od leta 1996 v vse restavracije uvedel HACCP sistem zagotavljanja varnosti surovin in tehnološkega postopka izdelave končnih izdelkov.

kakovost haccp logo

Naša hrana

Solata

Solata se od »polja do mize« (restavracije) v izredno kratkem obdobju transportira v neprekinjeni hladni verigi pri temperaturi od +1 do +4 °C. Na ta način solata obdrži svežino, hrustljavost, karakteristični okus in hranilno vrednost. Pripravljene porcije solate se vedno sveže postrežejo našim gostom, preliv pa izberete glede na vaš okus.

Krompirček

Pommes frites, ki ga strežemo v McDonald'su gre skozi 45 različnih kontrol od načina pridelovanja krompirja do njegove postrežbe gostu. McDonald'sov pommes frites je iz najkakovostnejšega krompirja podolgovate sorte (Innovator, Russel Burbank, Shepody), ki ga pridelujejo ugledni evropski dobavitelji ekskluzivno za McDonald's. Rezan je na tanke rezine in ocvrt v 100 % rastlinskem olju, kjer pridobi hrustljavost in zlato barvo prepoznavnega okusa.

Meso in ribe

Vsi McDonald'sovi sendviči z govejim mesom so narejeni iz 100% govejih zrezkov iz kakovostnih kosov mesa sprednje četrti in flama, brez kakršnih koli dodatkov, barvil in konzervansov. Meso se pripravlja na žaru, brez dodatne maščobe in na koncu je začinjeno samo s soljo in poprom.

McDonald'sovi znani Chicken McNuggets (piščančji medaljoni) so iz piščančjih prsi najboljše kakovosti.

McDonald'sov znani ribji sendvič File-O-Fish ima v Evropi MSC (Marine Stewardship Council) certifikat o trajnostnem ulovu rib.

Olje

Olje, ki ga uporabljamo v McDonald'su za pečenje našega krompirčka, piščančjih zrezkov in medaljonov, ribjih filejev in sadnih pit je 100 % rastlinsko olje sončnic in oljne repice. Naše olje se vsak dan filtrira in preverja s posebnimi napravami za preverjanje kakovosti olja ter se v skladu s tem redno menja. 

Kava

Vsa kava, ki jo strežemo v McDonald'su ni le najvišje kakovosti, temveč ima tudi certifikat Rainforest Alliance , ki se nanaša na družbeno odgovorno poslovanje. Certifikat Rainforest Alliance jamči, da je kava pridelana na plantažah, ki ščitijo in ne ogrožajo gozdov, rek, tal in divjih živali; na plantažah, kjer spoštujejo vse pravice delavcev, ki tam delajo in v celoti delujejo v skladu s trajnostnim razvojem.

Ker hočete vedeti, kaj jeste

McDonald'sove restavracije ponujajo popolne informacije o prehrambenih vrednostih vsakega našega izdelka, kot tudi o alergenih. Podatke o izdelkih, ki so del naše stalne ponudbe lahko najdete na pogrinjku pladnja, na katerem je postrežen vaš obrok v restavraciji.

Koliko morate jesti?

Potrebna količina hrane je odvisna od energijske potrebe vsakega posameznika. Upoštevati je potrebno tudi spol, starost, vrsto dela, ki ga opravlja, dodatno fizično in psihično aktivnost. Povprečna odrasla oseba dnevno potrebuje od 1800 do 2200 kcal (ženske) oziroma od 2200 do 2800 (moški). Kadar je vnos kalorij večji od energetskih potreb, telo ta višek pretvarja v maščobo in hrani na posameznih delih telesa. 

Informacije o naših obrokih

Da bi obrok zavestno izbrali, lahko na vsakem pakiranju najdete grafikon, ki kaže koliko posameznih hranilnih snovi vnašate v svoj organizem. Tako veste tudi, koliko ste pojedli glede na priporočen dnevni odmerek.

Uravnotežen obrok mora vsebovati določeno količino beljakovin, ogljikovih hidratov, maščobe, vitaminov, mineralnih snovi in vode:

  • KalorijeKalorije so merilo vnešene energije ob zaužitju hrane in pijače ali s telesno aktivnostjo porabljene energije. Vaše telo dobiva energijo, merljivo s kalorijami, z vnosom beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov.
  • BeljakovineBeljakovine telesu zagotavljajo gradbeni material in so bistvene za izgradnjo in obnovo mišic, organov, kože ter kosti. Pomembni viri beljakovin so meso, perutnina, ribe, mleko in mlečni izdelki, jajca in stročnice.
  • MaščobeMaščoba, ki jo dodajamo hrani zaradi dobrega okusa, sestavlja vsako telesno celico. Zagotavlja energijo in pomembne maščobne kisline ter pomaga absorbirati v maščobah topne vitamine A, D, E in K. Vendar pa uživanje prekomernih količin maščob ni priporočljivo. Viri maščobe so, maslo, meso, rastlinska olja, oreščki, semena in mastne ribe.
  • Ogljikovi hidratiOgljikovi hidrati zagotavljajo telesu in možganom energijo za opravljanje dnevnih aktivnosti. Vir ogljikovih hidratov, predvsem škroba, so polnozrnat kruh, kosmiči, kaše, krompir …, medtem ko je v pecivu, sladkih pijačah … veliko rafiniranega sladkorja.
  • SolSol (natrijev klorid) je v majhnih količinah bistvenega pomena za vzdrževanje ravnovesja tekočin v telesu, v prevelikih količinah pa je škodljiva. Živila, ki vsebujejo veliko soli so suhomesnati izdelki, klobase, salame, slan kruh, slani prigrizki, nekatere vrste sirov, predpripravljene jedi …